dinsdag 8 april 2014

Omslagdoek

Afgelopen zomer waren we spontaan met zijn tweeën, en natuurlijk onze gezinnen, op vakantie in Luxemburg. Tja.. wat gaat er dan gebeuren??
Elke wolwinkel in de wijde omgeving hebben wij uiteraard met onze professionele (uhum, hihi) blik besnuffeld. En kwamen we met prachtige katoenekes en wol weer in Nederland.
allemaal in de dakkoffer. Waaronder 2 prachtige grote bollen donker grijs katoen. Na lang en lang nadenken, en vele haakboeken verder kwam ik eindelijk op een omslagdoek uit. Dat werd het.... echter alleen met 2 grote bollen heb ik mogelijk toch tekort voor een grote omslagdoek. Hup, op het fietsje naar Schouten, een prachtige handwerkwinkel in Hoorn. Omslagdoek op de balie, en andere kleuren grijs erbij gevonden van Phildar.
Heerlijk, kan ik weer verder haken.
Het eindresultaat laat ik zeker zien echter nu krijgen jullie alvast een voorproefje.

Het patroon is van Drops, en heet: Forgot me knot.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten